Son Dakika
  • Kolay Olmayacak!
    Yazarımız Tayanç Üşümezgezer'in, Yeni Malatyaspor maçı için yazdığı "Kolay Olmayacak" başlıklı köşe yazısı...
  • Göztepe Yelken Türkiye Şampiyonu
    9-12 Ağustos tarihlerinde yapılan ve Türkiye’nin en iyi 16 kulübünün mücadele ettiği Türkiye Optimist Takım Yarışı Şampiyonası’nda yelkencilerimiz büyük bir başarıya daha imza atarak geçen yıl olduğu gibi bu sene de şampiyon oldu.
  • Göztepe ayağa kalktı
    Daha önce yönettiği Göztepe maçlarında büyük eleştirelere hedef olan Edirne bölgesi hakemi Özgür Yankaya yine yapacağını yaptı.Maçta her pozisyonda taçlar hariç Video Hakem Uygulaması'na (VAR) başvuran hakem Özgür Yankaya, taraftarlarımızdan büyük tepki gördü.
  • Göztepe Ağır Yaralı
    Süper Lig'in ilk haftasında evinde Yeni Malatyaspor'a 3-1'lik skorla mağlup olan Göztepe'mizde moraller bozulurken, bu hafta deplasmanda oynanacak Galatasaray sınavı öncesi Poko ve Castro'nun kırmızı kart görmesi takıma ağır darbe vurdu.
  • Göztepe Yine İyi Başlayamadı
    Süper Lig’de sezona Yeni Malatyaspor maçıyla “merhaba” diyen Göztepe'miz, rakibine mağlup olarak ilk hafta fobisine son vermeyi başaramadı.
  • Dört gol, üç kırmızı kart...
    Üç kırmızı kartın çıktığı maçta Yeni Malatyaspor, deplasmanda Göztepe'mizi 3-1 mağlup etti. VAR teknolojisi, ilk haftada Göztepe'mize yaramadı.
  • Göztepe - Evkur Malatyaspor: 1-3
    Süper Lig'in ilk haftasında Göztepe'miz Evkur Malatyaspor a 3-1 yenildi.
  • Göztepe'mız, Süper Lig'de en çok renktaşıyla karşılaştı
    Geçen sezon, 14 yıl aradan sonra döndüğü Süper Lig'i 6. sırada tamamlayan Göztepe, ligdeki 27. sezonunda mücadele edecek. Süper Lig tarihinde 52 maçla en çok Galatasaray'la karşılaşan Göztepe,Beşiktaş ve Fenerbahçe ile 48 müsabakaya çıktı. Ligde 56 farklı ekiple karşı karşıya gelen İzmir temsilcisi, bu sezon aynı ligde yer alacağı takımlardan sadece Büyükşehir Belediye Erzurumspor'la Süper Lig'de karşılaşmadı.
  • İŞİTME ENGELLİLER MİLLİ TAKIMI AVRUPA ŞAMPİYONU
    İşitme Engelliler 21 Yaş Altı Avrupa Futbol Şampiyonası'nda finalde Ukrayna'yı 4-0 yenen Türkiye, şampiyonluğu elde etti.
  • Göztepe - Yeni Malatyaspor | Maç önü
    Göztepe, Spor Toto Süper Lig'de 2018-2019 sezonu ilk haftasında Evkur Yeni Malatyaspor'u konuk ediyor.
Balık Baştan Kokar

Balık Baştan Kokar

BALIK baştan kokar. Mış. * * * Dedikodular filan çıkınca... Abdllh gitti gidiyor filan denince... Balığın başı 4-5 gün önce bi açıklama yaptı: * * * Bazı basın-yayın organlarında, “Abdullah Avcı’nın Andorra ve Romanya maçlarının ardından gönderileceği” ve “Avcı’nın yerine hoca arayışında olunduğu” şeklinde iddialara yer verildiği üzülerek takip edilmektedir. * TFF’nin Sayın Abdullah Avcı’ya yönelik, iddialarda yer aldığı şekliyle bir tasarrufu veya görüşü bulunmamaktadır. Avcı, halihazırda görevinin başındadır. * Böylesine asılsız, Milli Takım saygınlığını ve kişileri rencide edecek haberlerle kamuoyunu yanıltmaya kalkışmanın basın-yayın organlarının inandırıcılığı, güvenilirliği, etik anlayışıyla bağdaşmadığını düşünmekteyiz. Kamuoyuna saygıyla duyurulur. * * * Sadece 4-5 gün sonra... Balığın başı’na yedirdiler bu açıklamayı. * * * Nerde Abdllh? Atta’ya gitti. Hoca kim? Fatih Terim. * * * Uçmak serbest de... Yere indirilinceye kadar. ŞİPŞAK FEDERASYONCU arkadaşlar gökyüzü’nde uçarken attı tuttu. Kamuoyuna duyuru muyuru yolladı. Sonra yukarı’dan beklenen işaret geldi. Arkadaşlar şipşak yeryüzüne indirildi. Gökyüzünde söylediklerini ayakları yere basar basmaz maşallah şipşak da yediler. Ve maşallah şipşak da hazmettiler. * * * Sonra hocalarını şipşak sattılar. * * * Abdllh şipşak paketlendi. Şipşak evine yollandı. Yukarı’dan beklenen ikinci işaret de geldi. Şipşak Fatih Terim’e gidildi. * * * Aysal’ın ve Terim’in daha dün onlar hakkında söyledikleri de yenilir yutulur şeyler diildi ama gördük ki onları da çoktaaaaan yiyip, yutmuş ve çoktaaaaaaan hazmetmiş bu arkadaşlar. * * * Özerk olmadığı, Ankara’ya 100’de 100 angaje olduğu zaten bilinen bu federasyoncu tayfa’nın ne kadar inanılır, güvenilir arkadaşlar olduğu da şipşak belli oldu tabii... NİYE TERİM TERİM’e gelince... Niye o? Cevabı sevgili-sayın bakan verdi; Başbakan da Terim’i istiyor. * * * Da’yı kaldırıp... Bi de’ eklersek... Ki... Doğrusu böyle. Milli takımın şifresi de çözülüyor. * * * Başbakan Terim’i istiyor. Biz DE’ başbakan ne isterse onu istiyoruz. Hikayenin özü bu Gerisi de hikaye. * * * Balığın başı’nın bu son operasyona katkısı ne kadar. 0. Sıfır. * * * Ve Avcı’nın gidişine, Terim’in gelişine katkısı benim katkım kadar olan bu arkadaşlar-hiç utanmadan, sıkılmadan hl orda oturmaya devam ediyor. * * * Helal olsun. VAHİY DAHA dün vahiy indi, yazdım. 3 Ağustos’ta. Bi özet geçelim. * * * Ligin sahibi Spor Toto. 2’inci ligin sahibi Ptt. Devlet. * * * Ligin yayıncısı Tmsf tv.. Devlet. Ligi yayınlayan, yorumlayan devlet. * * * Bu devlet yorumcusu statüsündeki tayfa gastelerde de yazıyor. Ligi yazan da devlet. * * * Ligin özet’inin sahibi TRT. Devlet. Ligi özet’leyen de devlet. * * * Milli takımın sahibi İBB. Devlet. * * * Filan, falan... * * * Türkçesi... Kendi ligini yayınlayan da, yazan da, yorumlayan da devlet. TFF yok mu? Var. Var da... Amiri var. Devlet. * * * TFF başkanını atayan devlet. Önde yönetiyor gibi yapan hazret de... Arkadan yöneten devlet. * * * Bu uzaktan kumandalı ligi elinde uzaktan kumanda angus gibi seyreden de bu millet. 401 MİLYON BUGÜNE gelelim. * * * Hürriyet geçenlerde 1’inci sayfadan verdi; TRT, PTT, Spor Toto, Ziraat Bankası, TMSF TV vesaire bu yıl futbola 401 milyon dolar ödüyormuş. Neci bunlar? Sponsorlar, yayıncılar, mayıncılar... Ya tesadüf ya da ne tesadüf, hepsi de kamu’cular. * * * Yani... Devlet. * * * Türkçesi şu; İşine gelirse... Mesela Konya’da Fb maçında protokolün en önünde oturanların üzerindeki 100 de 100 siyasi objeyi-nesneyi veya her neyse adı onu gösterir. * * * İşine gelmeyen siyasi objeyi-nesneyi de... Nah gösterir. * * * İşine gelirse... Bu pankartı gösterir. İşine gelmiyorsa... Şu pankartı nah gösterir. * * * İşine gelirse... Sesi kısar... İşine gelirse... Açar... * * * İşine gelirse... İstediği tezahüratı dinletir. * * * İstemediğini nah dinletir. * * * E, bütün kaleleri zaptedilmiş, yazarı, yorumcusu ve her köşesi bilfiil işgal edilmiş sporun, yayınları, tribünleri de senin, benim, milletin diil, parayı veren devletin olacak tabii. * * * E, normal. E, dükkan onun. BİLGİNİ DER Kİ VE zorla insanı şair yapar bu ülke. Bilgin’i Bilgini yapar bu ülke. * * * Bilgini diyor ki; Baştan kokan balık... Ülkede neler oluyor, hala gaste’sinde, tv’sinde barçabayernglobalkompaktendüstrimendüstriavrupanın4üncüligibizimligimiz’ filan diyen, gölgesinden bile nem kapan bi sürü kurnaz uyanık... Spor tv’lerinde nekokarımnedebulaşırımsıtayl’ kaçak kuçak ve kuvözde steril bi yayıncılık... Ve patronuna, başkanına, her tür güç’e, iktidara yanaşmaya bayılan, böyle yolunu bulan bi sürü sporyazarımsı-yorumcusumsu yanaşma yağdanlık... Ve filme ilaveten ne desen tantana yapan, ruhunu kulübüne partisine vermiş-satmış tektip’leştirilmiş bi kuru kalabalık... Ve salak gibi hala bunları yazan, konuşan, durup dururken başına bi sürü iş alan bi avuç demode alık... * * * Nokta.    

Göztepe’de Hedefteki İsim Hasan Türk

Yorumlar (0)

Yorum Yaz